- A gray cat slinks past a wooden house. There’s something a little intimidating attempting to describe.
Droom, durf, doe!
Dit is de slogan van Harm Pieter Wiersma, coach op het gebied van loopbaanontwikkeling, omgaan met stress en burn-out preventie.
Voor zijn mooie nieuwe website en socials mocht ik de beelden maken en uitdenken.
Meer weten over hoe we tot deze beelden zijn gekomen? Lees dan verder na het bekijken van de “slide galerijen”!
Harm-Pieter en ik kennen elkaar van de basisschooltijd, in groep 8 waren we de bazen van het schoolplein, althans dat dachten we…
Na de basisschool is ons contact verwaterd tot we elkaar via Instagram weer tegenkwamen. Harm-Pieter benaderde mij omdat hij voor zijn nieuw op te zetten bedrijf beelden wil hebben die hij in wil zetten voor zijn socials en website.
Een afspraak voor een pre-brandshoot call (PBC) was snel gemaakt. Tijdens een PBC bespreken we o.a. wie je ideale klant is, wat het doel is van de foto’s die we maken, waar de beelden voor gebruikt worden en wat de verwachtingen zijn van de brandingshoot. Natuurlijk bespreken we ook de praktische zaken zoals welke locaties, wel of juist geen figuranten en welke kleuren er in de huisstijl zitten.
Harm-Pieter heeft ervoor gekozen om de locaties en de figuranten zelf te regelen. Beide waren dan ook dik in orde. Twee van zijn collega’s wilden graag meewerken aan zijn branding sessie. De prinsentuin, Grandcafe Post Plaza en Grand Café Z in Leeuwarden waren voor mij niet helemaal onbekend maar ik was er nog niet eerder geweest voor een brandingshoot. Door deze drie mooie verschillende locaties hebben we een diverse beeldbank kunnen maken met beelden die geschikt zijn voor drukwerk, website en de socials.
Ben je benieuwd hoe HP de Coach de beelden inzet volg hem dan via zijn Instagram en bekijk zijn website.
Ben jij ook toe aan een nieuwe beeldbank?
Neem contact met mij op voor een vrijblijvende pre-brandshoot call!